W zakładce Ewidencjaprojektów IP BOX Kliknij Dodaj.
Wpisz Nazwę projektu, wpisz Tag dla projektu – jest on bardzo ważny gdyż będzie używany w opisywaniu faktur. Polecamy używanie nazw z przedrostkiem IPBOX np. IPBOX_Projekt1.
Uzupełnij pozostałe pola:
Określ czy projekt jest Aktywny – nieaktywny projekt nie będzie się pojawiał na liście wyboru
Określ czy projekt jest Domyślny – jeśli masz kilka projektów IPBOX i chcesz aby w filtrach wybierał się jeden z nich, ustaw go jako Domyślny.
Wprowadź Datę rozpoczęcia projektu
Wprowadź Datę rozpoczęcia rozliczania ulgi IPBOX dla projektu – musi ona być równa lub późniejsza niż data rozpoczęcia. Ulga rozliczana jest w wymiarze roku podatkowego.
Jeśli projekt trwa pole Data zakończenia pozostaw puste.
Opcjonalnie wprowadź Link do strony internetowej związanej z projektem (jeśli istnieje)
Następnie Wykaż spełnienie kryteriów IPBOX – tj. opisz dlaczego projekt kwalifikuje się do ulgi IPBOX – dostępne są 3 pola opisujące warunki takiej kwalifikacji. Opis ten jest pomocniczy i przydatny na wypadek kontroli skarbowej.
Dodatkowo są dostępne pola na własne uwagi oraz możliwość opisania w jaki sposób prowadzona jest ewidencja i fakturowanie przychodów. Są to pola pomocnicze, ich wypełnienie jest opcjonalne.